Wie het goede doet, ontmoet GOD.

Reflectieportfolio, Gedachtegoed van Jezus Christus. Deel 2.

“Toen ik dacht: Mijn voet glijdt weg, hield Uw trouw mij staande, HEER. Toen ik door zorgen werd overstelpt, was Uw troost (Uw aanwezigheid) de vreugde van mijn ziel.” (Psalm 94:18-19)
Amen.

Het kinderliedje dat mij enige jaren terug aanzette om op Internet het Gedachtegoed van de Heer te gaan evangeliseren: “Jezus zegt dat Hij hier van ons verwacht; dat wij zijn als kaarsjes brandend in de nacht. En Hij wenst dat ieder tot Zijn ere schijnt. Jij in jouw klein hoekje en ik in het mijn.”

Ja, lieve mensen, het kwaad (de tijd-/wereldgeest) waarmee wij zijn geboren tracht ons, ongeacht onze zielstatus, tot de laatste ademsnik in haar greep vast te houden in angst, zorgen, verdriet, ziekten, verslavingen en pijn.

Nu wij in de eindtijd van moeder aarde zijn, is de omgekeerde evolutie met haar geweld meer en meer waar te nemen. Wij ontdekken wie over haar, de materie, heerst. Juist; de geest van duisternis, het kwaad.

Golven van destructie, het kwaad, razen over de wereld met haar stormen en het doen uitsterven van planten- en diersoorten. Constructieve ecosystemen brokkelen af…

De degeneratie van de natuur, inclusief ons fysieke lichaam, kan niet langer verhullen dat alleen de Heer Jezus, De vertegenwoordiger van GOD de Vader (Bron van Licht en Leven) het Goede met de mensheid voorhad en gezien Zijn onsterfelijkheid voorheeft.

“Al gaat de leugen nog zo snel, de Waarheid (Jezus) achterhaald haar wel.” Het Evangelie van Jezus vertelt een heel ander verhaal dan de Bijbel.

Hij gaf aan, in tegenstelling tot het plot van de Schriften, (specifiek de boeken van Mozes) dat wij niet ons lichaam zijn, maar wezenlijk een tijdloos karakter. (zie ‘Engel of bengel’ en de hele Website www.karaktersinkleur.nl/ daaraan besteed.)

Om deze stellige reden werd de Heer Jezus door de gevestigde kerkorde veroordeeld, Zijn genadeboodschap in de Bijbel ontkracht en werd Hij met geweld gedood.

Het altijd durende gevecht om de macht, het gelijk, de sterkste, is met Pasen beslecht! Halleluja.

Jezus heeft het gelijk van ons bestaan, het leven als tijdloze geest, een karakter, bewezen. Of heeft het Paasfeest, de opstanding van de Heer, soms geen werkelijkheidswaarde?

De incarnatie/reïncarnatie is toch echt feitelijk wanneer wij Jezus mogen geloven…

Gelukkig zijn wij*, de Geestverwanten met de inwonende Geest van Jezus, van GOD. (*wij, die in Christus herboren zijn.)

Niet alleen zijn wij* van de eeuwige dood gered, maar met Zijn Naam zijn wij ook met Zijn macht, kracht en waardigheid gesterkt, en Getuigen wij naar Zijn voorbeeld van Goddelijke aanwezigheid…

Wij kunnen alle persoonsgerichte verbondenheden van het kwaad keren*, wanneer wij in Jezus Naam en in geloof ons tot het kwaad uitspreken. (De geest van bijvoorbeeld geërgerd zijn zal bij aanspreken moeten wijken en plaatsmaken voor rust en vrede!)

(keren* = Verslagenheid wordt; vastberadenheid. Haat wordt; Liefde. Angst wordt; vertrouwen in tegemoetkomen. Vasthouden wordt; kunnen loslaten. Hebzucht wordt; gunnen in geven en vergeven. Ziekten w.o. verslavingen worden genezen, enz.)

Met de inwoning van GODs Geest, en Zijn Naam gesterkt, kunnen wij stralen als bloemen in het veld en schitteren als diamanten.

Ik schrijf ‘kunnen stralen’, omdat het kwaad met de indoctrinatie van de oude wettische leerstellingen ons denken zal blijven torpederen met twijfels als angst voor roddel, Bijbelse onbekendheid en hoogmoed.

Heb vertrouwen in de Grote Naam van de Heer Jezus.
Zo GOD voor ons is, wie of wat zal tegen ons zijn?
Aan Jezus is alle macht, kennis in wijsheid, gegeven, in de hemel en op aarde.

Dan, ja dan, kan je ondanks en ongeacht moeilijke omstandigheden blijmoedig zingen: “Wat de toekomst brenge moge, mij geleid des Heren hand”. Dit lied is aan de hele mensheid (dus ook aan jou) gericht.

Strek je naar Hem uit. Ja, neem Hem ook aan, als jouw Heer en Herder! Lees ‘Engel of bengel’ en www.karaktersinkleur.nl/inzicht/… en ontdek het verschil met het plot van de Bijbel, zodat de redenen waarom Zijn woorden van de Waarheid aan de Bijbelse Schriften zijn onttrokken ook jou helder mogen zijn…

De boodschap (het Gedachtegoed van de Heer) dat ik met Stichting Inderdaad breng, is: “zet het wettisch Bijbels geloven om in het geloof dat wij* als de familie/vrienden, Geestverwanten van Jezus, Kinderen van GOD de Vader, in Christus herboren, in een nieuwe zielstatus Zijn gekomen. Én, wij ‘in Jezus Naam’ elk dreigend kwaad gebiedend mogen en kunnen doen keren, door het aan te spreken.”

In de status van Zijn* verbeteren wij de wereld, beginnend met onszelf…

Koop en lees het boek ‘Engel of bengel’ bij boekenbestellen.nl

“Vrede op aarde, in de mensen, een welbehagen.”

Het Evangelie van Jezus belooft geen aards paradijs. Het komt niet met regels en wetten. Zij discrimineert niet naar volk, huidskleur of geslacht. Zij is met de waarheid over onze tijdelijkheid (ons zijn) realistisch. Werkelijk een blijde boodschap voor de hele mensheid!

Houdt je van de Heer en Zijn Gedachtegoed, en dus niet van een boek met condities (zoals de Bijbel met haar regels en wetten) beken dan nu kleur en steun de ware Heilsboodschap. Registreer je als vriend van Jezus! Word Vriend van Vrede en Welzijn!

Ere zij aan GOD de Vader, ere zij aan GOD de Zoon, ere zij aan hen die Liefde delen met Zijn Heerlijkheid. Halleluja, halleluja, de drie-eenheid op Zijn troon.

Deel op social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *